Szkoła średnia
Wyjątkowe zajęcia dla uczniów szkoły średniej, których głównym celem jest uzyskanie biegłości językowej, szczególnie w mówieniu. Naszym priorytetem jestem wykształcenie wśród uczniów umiejętności płynnego i naturalnego wypowiadania się w języku angielskim na każdy praktycznie temat.
Kurs obejmuje również solidne i intensywne przygotowanie do wybranego certyfikatu Cambridge English na poziomie B2 (First), C1 (Advanced) i C2 (Proficiency). Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po 60 minut, w małych grupach od 4 do 7 osób. Każdy kurs obejmuje 62 lekcje w ciągu roku szkolnego.
Dlaczego nasze zajęcia dają szybkie
i widoczne efekty?
Nadrzędnym celem naszych zajęć jest doskonalenie umiejętności mówienia po angielsku oraz osiągnięcie pełnej biegłości językowej poprzez wykorzystanie różnorodnych technik. „Role-playing" to symulacje codziennych sytuacji życiowych, takich jak zakupy, podróże czy rozmowy telefoniczne, które umożliwiają naszym uczniom praktykę języka w realistycznych kontekstach.
Nasi kursanci biorą często udział w debatach i dyskusjach na tematy związane z aktualnymi wydarzeniami, problemami społecznymi czy kontrowersyjnymi kwestiami, co sprzyja rozwijaniu umiejętności argumentacji oraz krytycznego myślenia. Naszym celem jest przygotowanie uczniów do uczestnictwa w zaawansowanych rozmowach i dyskusjach, tak aby byli w stanie prezentować swoje poglądy, odpowiadając na argumenty innych i formułując złożone myśli.
Chcemy, aby dzięki nauce w naszej szkole młodzi ludzie bez kompleksów i z dużą swobodą mogli odnaleźć się w różnych sytuacjach związanych z językiem angielskim w życiu osobistym i zawodowym.
Każdego tygodnia uczestnicy naszych zajęć poznają od dwudziestu do czterdziestu nowych słów, które aktywnie wykorzystują w różnorodnych grach i zabawach komunikacyjnych. Raz w tygodniu powtarzamy wcześniej poznane słownictwo, korzystając z platformy Quizlet, gdzie lektor umieszcza wyrażenia z poprzedniego tygodnia.
Dzięki systematycznej i przemyślanej nauce, nasi kursanci zdobywają umiejętność używania około 1000 nowych zwrotów każdego roku szkolnego.
32 lekcje po 90 minut (zajęcia raz w tygodniu) stacjonarnie lub online. Kurs stanowi intensywne przygotowanie do egzaminu i adresowany jest do osób, które osiągnęły już poziom językowy C1 wymagany do egzaminu CAE i zdecydowały się na kurs, aby zebrać i uzupełnić wiedzę oraz zapoznać się z technikami egzaminacyjnymi oraz typami pytań i wymogami egzaminu.
Certyfikaty międzynarodowe Cambridge English
Nasi uczniowie przygotowują się certyfikatów Cambridge English.
Grupy na poziomie B2 kończą kurs z pełną gotowością do egzaminu B2 First, a grupy na poziomie C1 są przygotowani do egzaminu C1 Advanced.
Nasza szkoła językowa posiada status centrum przygotowującego do egzaminów Cambridge, co oznacza wysoką jakość edukacji. Do certyfikatów Cambridge podchodzą tylko Ci uczniowie, którzy czują się na siłach zmierzyć z egzaminacyjnym wyzwaniem. Dla tych osób organizujemy egzaminy próbne, które pomagają ocenić gotowość do egzaminu i podjąć decyzję o podchodzeniu do niego.
Po zdaniu egzaminu uczestnik otrzymuje certyfikat wydany przez Uniwersytet Cambridge potwierdzający jego poziom językowy, co przynosi ogromną satysfakcję, wzmacnia pewność siebie, a przede wszystkim jest dokumentem potwierdzającym biegłość językową respektowanym przez wiele instytucji na całym świecie.
Jak zajęcia wyglądają w praktyce
Staramy się, aby zajęcia były interesujące, dynamiczne i angażujące, a przede wszystkim odbywały się w przyjaznej atmosferze. Naszym priorytetem jest tworzenie miejsca, do którego młodzi ludzie chętnie przychodzą, uczą się z przyjemnością, a zajęcia popołudniowe nie są przykrym obowiązkiem, a okazją do budowania pasji do nauki.
Naszym marzeniem jest, aby lekcje w naszej szkole stały się niezapomnianym doświadczeniem, które zostaje z uczniami na długo poza szkolnymi murami.
Staramy się dopasować dzieci do grup z uwzględnieniem ich wieku oraz poziomu zaawansowania językowego, aby mogły uczyć się w tempie najlepiej odpowiadającym ich potrzebom. Dbamy o to, aby żaden z naszych kursantów nie był zmuszony do nadmiernego wysiłku w doganianiu innych ani nie czuł się znudzony czekając na resztę grupy.
Regularnie monitorujemy postępy dzieci w ciągu roku szkolnego i jeśli zauważymy, że któreś z nich przewyższa pozostałych, proponujemy przeniesienie do odpowiedniej grupy, aby mogło kontynuować swój rozwój na właściwym dla siebie poziomie.
Raz w semestrze przygotowujemy raporty z postępów naszych uczniów. Uwzględniamy w nich cotygodniową naukę słownictwa, opanowanie nowych struktur gramatycznych, rozwój kompetencji językowych – oceniamy cztery najważniejsze sprawności językowe: mówienie, pisanie, czytanie i słuchanie ze zrozumieniem.